۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
برخورد با متخلفان حوزه توزیع نهاده‌های دامی در استان سمنان
معاون استاندار سمنان تاکید کرد؛

برخورد با متخلفان حوزه توزیع نهاده‌های دامی در استان سمنان

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به برخورد با متخلفان حوزه توزیع نهاده‌های دامی در استان گفت: طبق ابلاغ وزارت کشور حتی دولت مصمم به مقابه با تخلفات این حوزه است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد بعدازظهر یکشنبه در نشست نظارت و بررسی توزیع نهاده های دامی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه برخورد با متخلفان حوزه توزیع نهاده های دامی در استان  در دستور کار است، بیان کرد: نظارت ها بر چرخه توزیع نهاده های دام و طیور تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه با متخلفان این حوزه برخورد می‌شود، افزود: طبق ابلاغیه وزارت کشور در شهرستان‌های استان سمنان می‌توان از تمام ظرفیت‌ها بهره برد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه می‌بایست نظارت بر توزیع نهاده‌های دام و طیور رسمیت یابد، گفت: می‌بایست ساز و کاری اندیشیده شود که همه چرخه توزیع از ابتدا تا انتها نظام‌مند شود.

شریفی نژاد از اهمیت اخذ یک سیاست واحد خبر داد و تاکید کرد: نیازمند یک روش اجرایی درست برای چرخه توزیع هستیم که در آن فرایندها قابل درک باشند تا بتوانیم آن را به فرمانداران نیز ابلاغ کنیم.

وی ادامه داد: موضوع دریافت نهاده، توزیع، نظارت، پشتیبانی امور دام و… هر کدام به شکل مستند و دقیق رسالت‌های خود را بدانند و هر کار به نوبه خود اجرایی شود.

معاون اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: باید در کنار دیگر مستندات کارگروه نظارت بر عرضه و توزیع نهاده‌های دامی نسبت به این گونه مستند سازی هم اقدام کرد تا بتوانیم نظارت‌ها را با حضور دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط تقویت سازیم.

کد خبر: ۴۴٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha