۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
تخم مرغ بیش از نیاز کشور در داخل تولید می شود
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

تخم مرغ بیش از نیاز کشور در داخل تولید می شود

طلایی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام گفت: کشور به لحاظ تولید تخم مرغ از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و به عبارتی بیش از نیاز مصرف در داخل تولید می شود.

به گزارش بازار، «محمدرضا طلایی» افزود: گرانی تخم مرغ دلائل مختلفی دارد که افزایش هزینه تمام شده، صادرات، کمبود و رشد قیمت نهاده ها و ... از جمله این موارد است.

وی در ادامه از توزیع گسترده تخم مرغ با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف خبر داد و اظهارداشت: مقررشده شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغ تخم مرغ گذار در تامین و توزیع تخم مرغ همکاری لازم را انجام دهند تا تخم مرغ با نرخ مصوب توزیع شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام گفت: همچنین مراکز استانی شرکت های پشتیبانی امور دام موظف شده اند نسبت به هماهنگی جهت خرید تخم مرغ از مرغداران با قیمت مصوب درب مرغداری و توزیع آن اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: هیچ محدودیتی در خرید و توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب وجود ندارد.

طلایی بیان داشت: کارگروه تنظیم بازار به تازگی نرخ هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری را به قیمت ۱۲ هزار تومان تعیین کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح توزیع گسترده تخم مرغ به قیمت مصوب بازار هرچه زودتر به تعادل برسد و مردم در تامین این کالا با مشکل مواجه نباشند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام یادآورشد: توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب تا رسیدن بازار به حالت تعادل ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۴۴٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha