۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
 بازدید ۱۱ هزار گردشگر داخلی از سایت های گردشگری زنجان/ اشغال ۱۸ درصد تخت های مراکز اقامتی
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد

بازدید ۱۱ هزار گردشگر داخلی از سایت های گردشگری زنجان/ اشغال ۱۸ درصد تخت های مراکز اقامتی

زنجان- ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از بازدید ۱۱ هزار و ۳۷۵ گردشگر داخلی از سایت های گردشگری زنجان خبر داد و گفت: امنیت مؤلفه بسیار مهمی برای جذب و ماندگاری گردشگر است که در این خصوص استان موفق بوده است. 

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار، به اشاره به هفت مردادماه روز جهانی گردشگری، گفت: از عوامل مهم در توسعه صنعت گردشگری ، توسعه مراکز اقامتی از جمله هتلها ، مهمانپذیر، اقامتگاه های سنتی و بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی است.

وی اظهار کرد: توسعه امکانات رفاهی در تفرجگاه ها به ویژه در حوالی جاده های سطح استان در جذب گردشگری بسیار موثر است که درسالجاری به این امر مهم توجه خواهد شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، گفت: طی شش ماهه سالجاری بیش از پنج هزار و ۹۱۵ گردشگر  داخلی در مراکز اقامتی این استان اقامت داشتند. 

ارجمند تاکید کرد: طی شش ماهه سالجاری ۱۸ درصد از تخت های مراکز اقامتی در استان زنجان اشغال شده است. 

وی از بازدید ۱۱ هزار و ۳۷۵ گردشگر داخلی از سایت های گردشگری استان زنجان خبر داد و افزود: امنیت مؤلفه بسیار مهمی برای جذب و ماندگاری گردشگر است که در این خصوص استان زنجان موفق بوده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: استان زنجان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل‌شده که باید از این فرصت  به خوبی استفاده شود. 

کد خبر: ۴۳٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha