۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
باغداران در فروش مرکبات عجله نکنند/ ایجاد ۴ اسکله در جویبار
معاون استاندار مازندران:

باغداران در فروش مرکبات عجله نکنند/ ایجاد ۴ اسکله در جویبار

جویبار- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به افزایش ظرفیت ذخیره سازی مرکبات در استان از کشاورزان خواست تا از تعجیل در فروش مرکبات خودداری کنند.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با باین اینکه تلاش های زیادی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی مرکبات و برنامه ریزی برای صادرات این محصول صورت گرفته است، از ساخت پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در جویبار خبر داد.

وی با اظهار اینکه ظرفیت ذخیره سازی پایانه صادراتی جویبار ۱۰۰ هزار تن محصول مرکبات است، افزود: با توجه به ظرفیت تولید مرکبات در استان از کشاورزان تقاضا داریم برای فروش محصول عجله نکنند.

وی همچنین با عنوان اینکه برای صادرات محصول نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته است، یادآور شد: پیش بینی می شود میزان صادرات محصولات سال جاری رشد مضاعفی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به اقدامات صورت گرفته از سوی دولت برای رونق تولید در جویبار اشاره و اضافه کرد: برنامه ریزی برای تکمیل طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح ها است.

وی با اظهار اینکه در کل استان توسعه زراعت چوب در سطح چهار هزار هکتار برنامه ریزی شده است، سهمیه جویبار را از این میزان ۲۳۳ هکتار ذکر کرد و گفت: اجرای این طرح سبب افزایش نرخ مشارکت اقتصادی و کاهش بیکاری می شود.

خیریان پور با بیان اینکه در ۱۳۰ نقطه ساحلی استان اسکله های تفریحی ایجاد می شود، سهم جویبار را چهار اسکله اعلام کرد.

کد خبر: ۴۳٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha