۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
پیش بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای احداث ترمینال جدید فرودگاه تبریز
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد:

پیش بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای احداث ترمینال جدید فرودگاه تبریز

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از پیش بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای احداث ترمینال جدید فرودگاه تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، داود بهبودی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های ترمینال جدید و کارگوی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز گفت: فرودگاه تبریز ظرفیت بزرگی برای استان به شمار می رود و باید مقدمات توسعه آن فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه این فرودگاه کاستی هایی نیز دارد، ادامه داد: باید مشکلات این فرودگاه بین المللی شهر تبریز برطرف شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه ترمینال جدید فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در اوایل سال آتی خبر داد.

بهبودی تصریح کرد: مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان براورد اولیه کارشناسان برای اجرای پروژه ترمینال جدید فرودگاه است؛ اما به نظر می رسد این پروژه نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشته باشد. تکمیل این پروژه حدود ۴ سال طول خواهد کشید.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره کل فرودگاه های استان افزود: در چند ماه گذشته و با روی کار آمدن مدیریت جدید فرودگاه تلاش های مطلوب بیشتری صورت گرفته و میزان تعاملات و هماهنگی ها در سطح استانی و ملی افزایش یافته است؛ در مجموع اقدامات اجرایی در بهسازی وضعیت موجود و ارتقاء خدمات رسانی بسیار ارزشمند است.

وی گفت: با تدوین و عملیاتی شدن دومین سند تدبیر توسعه استان و قرار گرفتن پروژه توسعه فرودگاه بین‌المللی تبریز در این سند، انتشار فراخوان مناقصه پیمانکاران و بسیاری از مراحل اداری احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز انجام شده است.

کد خبر: ۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha