۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
 یک واحد متخلف خوراک دام در آمل ۷۱۲ میلیون ریال جریمه شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

یک واحد متخلف خوراک دام در آمل ۷۱۲ میلیون ریال جریمه شد

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران از تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۷۱۲ میلیون ریال برای یک واحد صنفی فروش خوراک دام و طیور در آمل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندارن، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه برای یک واحد صنفی فروش خوراک دام و طیور، پرونده تخلف به ارزش ۷۱۲ میلیون ریال تشکیل شده است،گفت: در پی بازرسی های بعمل آمده از سوی بازرسان شهرستان آمل از واحد های صنفی در سطح این شهرستان یک واحد فروش خوراک دام و طیور که مبادرت به گرانفروشی میکرد شناسایی شده است.

وی با اعلام اینکه برای این واحد صنفی پرونده تخلف به ارزش ۷۱۲ میلیون ریال تشکیل شده است از ارجاع این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد.

رئیس سازمان صمت مازندران در ادامه افزود: بازرسان شهرستان بابل نیز در پی نظارت از واحدهای مشاورین املاک این شهرستان موفق به شناسایی یک واحد متخلف که مبادرت به  اضافه وجه حق کمیسیون کرده بود شده‌اند.

قوانلو تصریح کرد :برای این واحد مشاور املاک پرونده ای به ارزش ۸۹۰ میلیون ریال تشکیل که برای صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی در پایان از عموم شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل احتکار، عدم عرضه کالا، گرانفروشی و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر: ۴۳٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha