۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
آب خلیج فارس به سیرجان رسید
نماینده مردم سیرجان و بردسیر:

آب خلیج فارس به سیرجان رسید

کرمان -  نماینده مردم سیرجان و بردسیر از ورود اولین پمپاژ آب به مخزن ٤٥ هزار مترمکعبی گل گهر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم سیرجان و بردسیر، شهباز  حسن پور گفت: وقتی یک دهه پیش مجوز طرح های فولادی را می گرفتم منتقدین می گفتند فولاد، آب می خواهد و شما چرا سنگ بزرگ می زنید؟ طبیعتا حق هم با آنها بود و تنها جوابی که آن روزها دادم این بود اگر از ماه هم شود آب می آوریم و صنعت خام فروشی را اینجا تعطیل می کنیم.

وی ادامه داد: پروژه ای که از یک کارگر ساده در مسیر خط لوله کار می کرد تا مهندسان، پیمانکاران، مدیران شرکت های سرمایه گذار و مسئولان به نحوی در تحققش نقش داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: دوستانی که از دخالت نمایندگان در امور معدنی سخن به میان می آورند ای کاش از  تلاش همین نمایندگان مردم در استان کرمان خصوصا پورابراهیمی که در تحقق بودجه هزاران میلیاردی این پروژه صادقانه گام بر داشتند و همراه و همگام با بنده در کمیسیون های بودجه و اقتصاد مجلس و در بانک های مختلف بدنبال تامین بودجه این طرح عظیم تلاش کردند، نیز قلم بزنند.

حسن پور ادامه داد: رؤیای شهر صنعتی سیرجان به عنوان شهری که زنجیره فولاد را از کلوخه آهن تا ذوب و شمش داراست اینک با ورود آب به منطقه به واقعیت تبدیل شده است و با شروع طرح های صنعتی بالادستی فولاد در شهرک صنعتی جدید گل گهر تکمیل و نهایی خواهد شد.

کد خبر: ۴۳٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha