۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
۲۰۳ خانه فرهنگ کار فعال در کشور وجود دارد
مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۲۰۳ خانه فرهنگ کار فعال در کشور وجود دارد

زنجان- مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از وجود ۲۰۳ خانه فرهنگ کار فعال در کشور خبر داد و گفت: باید کاری کنیم که فرهنگ کار در کشور نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار بازار، شهریار احمدبیگی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح خانه «فرهنگ کار» که به صورت ویدئو کنفرانس در شرکت‌های ریخته گری آلومینیوم ابهر و کشت و صنعت دشت خرمدره برگزار شد، از وجود ۲۰۳ خانه فرهنگ کار فعال در کشور خبر دادو گفت: باید کاری کنیم که فرهنگ کار در کشور نهادینه شود. 

وی با بیان اینکه باید روحیه نیروی کار تقویت شود، اظهار کرد: باید این مهم درجامعه تقویت و پر رنگ شود.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه درصدد این هستیم تا نهضت ارتقای فرهنگ کلی کار کشور را ایجاد کنیم، گفت: با ابلاغ رئیس جمهور، سند ارتقای فرهنگ کار را به‌ عنوان سند بالادستی تا پایان سال عملیاتی خواهیم کرد.

احمد بیگی تاکید کرد: برای ارتقای فرهنگ کار، باید از مدارس شروع کرده و در کتب درسی به کار ارزش داده شود.

وی ابراز داشت: فرهنگ کار در ایران بد معنی شده و در دفتر امور فرهنگی ۲۰۰ شاخص را استخراج کرده‌ایم که علت و هم معلول تولید هستند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ فرهنگ کار دارای یک عقبه تاریخی است، افزود: فرهنگ کار را درست تبیین کنیم تا در محیط کار مشکلات کاهش یابد.

احمد بیگی با بیان اینکه توجه به کار آفرینی در جامعه تقویت شود، گفت: در زمینه اشتغال زایی و تولید باید عزت کارآفرین حفظ شده و حمایت لازم  از کار آفرین مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۴۳٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha