۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
 ۲ هزار میلیارد ریال در واحدهای تولیدی استان سرمایه گذاری شد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی:

۲ هزار میلیارد ریال در واحدهای تولیدی استان سرمایه گذاری شد

بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: تاکنون دو هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال در واحدهای تولیدی، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سرمایه گذاری شده است.

سیاوش وحدت امروز در گفتگو با بازار، اظهار کرد: شهرک های صنعتی در خراسان شمالی یک ظرفیت ویژه برای سرمایه گذاری هستند که برای جذب بیشتر سرمایه گذار باید مشکلات این بخش رفع شود.

وی افزود: ضعف زیرساختی مانع از ورود سرمایه گذار، رکود تولید و شکست اقتصادی می شود که شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی با برنامه ریزی دقیق، هدف گذاری و تامین زیرساخت های لازم وارد این بخش شده تا از ایجاد احتمالی چنین مشکلی پیشگیری کند.

وحدت با اشاره به اینکه شرایط برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در مناطق مختلف فراهم است، گفت: خراسان شمالی ۲۸۴ واحد صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شرکت ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی دارد.

وی اضافه کرد: مجموع سرمایه‌گذاری در این تعداد واحد، دو هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال با میزان اشتغالزایی چهار هزار و ۳۵۳ نفر براساس جواز تاسیس است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: این شرکت در سال رونق تولید همه تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذار و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران فعلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کار گرفته است.

کد خبر: ۴٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha