۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
 ۵۳۱ کارگاه تولیدی جویبار وام کرونایی دریافت کردند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

۵۳۱ کارگاه تولیدی جویبار وام کرونایی دریافت کردند

جویبار- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تسهیلات جبران خسارت کرونا به ۵۳۱ کارگاه آسیب دیده در شهرستان جویبار پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر شنبه در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان جویبار با اشاره به موقعیت جویبار به دلیل وجود دو پایانه صادراتی، بر لزوم تسریع برای ساخت و تکمیل این پایانه های صادراتی در بخش شیلات و کشاورزی تاکید کرد.

وی درباره پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و رونق تولید اظهار داشت: از محل تبصره ۱۸ حدود ۲۱۹ میلیارد ریال و از محل بسته رونق تولید ۴۲۱ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ طرح اقتصادی از تسهیلات رونق تولید در شهرستان جویبار بهره مند شدند، میزان تسهیلات پرداختی از محل بند ب تبصره ۱۶ را در سال گذشته ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۱۶۰ طرح با اشتغال زایی ۱۶۵ نفر از مزایای این تسهیلات بهره مند شدند.

خیریان پور میزان سهمیه شهرستان جویبار از تسهیلات را در سال جاری دو هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: ۱۵۱ طرح اشتغال روستایی نیز با اشتغال ۲۱۱ نفر در شهرستان پیش بینی و تعریف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به تسهیلات جبران خسرات کرونا در استان گفت: بیش از ۱۵ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی در این بخش درنظر گرفته شده است که ۵۳۱ کارگاه در شهرستان جویبار از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به تعطیلی ۲۰ واحد تولیدی وتملک هفت واحد توسط بانک ها در جویبار شمار واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی جویبار را ۱۰۲ واحد بیان کرد.

کد خبر: ۴۳٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha