۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
خداحافظی دهک های پائین جامعه با گوشی های اندروید
سردبیر پایگاه خبری تحلیلی بازار مطرح کرد

خداحافظی دهک های پائین جامعه با گوشی های اندروید

ابراهیمیان، سردبیر پایگاه خبری تحلیلی بازار گفت: متاسفانه در شرایط حاضر مردم در حال خدا حافظی از گوشی های پنچ میلیونی در بازار موبایل هستند.

به گزارش بازار، مهران ابراهیمیان در گفتگو با برنامه تیتر اقتصاد افزود: سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران ازرشد ۴۴ درصدی واردات موبایل از سال گذشته تا به اکنون خبر داده ولی در حال حاضر بیشترین مصرف در بازار موبایل کشور مربوط به گوشی های ۳ تا ۵ میلیون تومانی است.

سردبیر پایگاه خبری تحلیلی بازار گفت: متاسفانه طی یک تا دو روز گذشته قیمت گوشی های پر مخاطب چینی و کره ای رده پایین که اکنون بیشترین خریدار را دارد در حدود ۱ میلیون افزایش داشته است.

ابراهیمیان اظهارداشت: خیلی از مردم بالا خص دهک های پائین جامعه با گوشی های اندروید خداحافظی و به سمت گوشی های دکمه ای گرایش پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ شهریور ماه چهار میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۶۳ دستگاه گوشی موبایل وارد کشور شده این در حالی که حجم واردات گوشی در همین بازه زمانی طی سال گذشته سه میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۵۹ دستگاه بوده است.

وی درپایان متذکر شد: این گزارش حاکی است که درجه تخصیص ارزهای چند نرخی که مدام در حال افزایش است این بازار را با اشکال روبرو کرده است.

کد خبر: ۴۳٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha