۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
ولوو XC۴۰ بهترین اس‌یووی سال شد
فنی مناسب، کابین راحت و لوکس

ولوو XC۴۰ بهترین اس‌یووی سال شد

طراحی زیبا و صریح XC۴۰ به دور از هر حجم اغراق شده، ضمن برخورداری از خطوط نرم و سطوح صاف و تناسبات عالی بدنه، ظاهری بی‌نظیر به خودرو ولوو بخشیده است.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی ولوو، اس‌یووی جمع‌وجور (ساب‌کامپکت) زیبای خود را که بیش از سه سال است به جهان معرفی کرده است، از ظاهر جوان‌پسند بهره می‌گیرد که توانست در سال ۲۰۱۸ نیز در لیست زیباترین کابین خودروهای سال قرار گیرد.

این اس‌یووی بلندقامت نچندان کوچک که با نام XC۴۰ شناخته می‌شود توانسته سال جاری نیز در لیست بهترین اس‌یووی‌ها سال قرار بگیرد.

طراحی زیبا و صریح آن به دور از هر حجم اغراق شده(امضای طراحی ولوو) و ضمن خطوط نرم و سطوح صاف و تناسبات عالی بدنه، ظاهری بی‌نظیر به XC۴۰ می‌دهد.

دو مولفه بخش فنی مناسب و کابین راحت و مملو از ویژگی‌های لوکس سبب شده تا این اس‌یووی‌ ساب کامپکت در لیست بهترین بلندقامتان سال دیده شود.

پیشرانه چهارسیلندر دولیتری با طیف بسیاری از ۱۸۴ تا ۲۴۸ اسب‌بخار و ضمن دارا بودن نسخه هیبرید و الکتریکی و مجهزبودن به گیربکس ۸سرعته و وضعیت‌های مختلف رانندگی، یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در انتخاب این خودرو در میان سایر اس‌یووی‌ها بوده است.

اما کابین لوکس و بهره گرفته از چرم باکیفیت و استفاده از دو صفحه نمایشگر ۱۲.۳ اینچی کلاستر و ۹ اینچی میانی برای اطلاعات-سرگرمی و همانند هر سال سود جستن از فناوری‌های جدید و هوشمند رانندگی، پایداری و دینامیکی، XC۴۰ را به یک گزینه خاص و قابل اعتماد بدل می‌کند.

کد خبر: ۴۳٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha