۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
ستاد اجرایی فرمان امام یک‌هزار و ۲۷۰ واحد مسکونی در قزوین احداث می‌کند
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قزوین:

ستاد اجرایی فرمان امام یک‌هزار و ۲۷۰ واحد مسکونی در قزوین احداث می‌کند

قزوین- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: براساس طرح اقدام ملی مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام، یک هزار و ۲۷۰ واحد مسکونی در نزدیکی ناحیه شهری مهرگان قزوین با دو طبقه و موقعیت شمالی احداث می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در قزوین، جواد حبیبی صبح شنبه اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن که در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با عنوان مسکن برکت شناخته می‌شود این ستاد اقدامات خوبی را انجام داده و درصد قابل توجهی از طرح پیشرفت کرده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر زمین‌های مورد نظر برای ساخت این واحد مسکونی خریداری شده و مقداری از عملیات عمرانی در زمینه ایجاد فضای شهری آغاز گردیده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: به نظر می‌رسد این پروژه در بازه زمانی دو ساله به صورت کامل تکمیل شود.

حبیبی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای ساخت این واحدهای مسکونی به دنبال سود نیست و هزینه تمام شده از مردم دریافت می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بودجه آغاز این طرح از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تامین شده و امیدواریم هر چه سریعتر دریافت تسهیلات و واریز وجه از سوی مردم برای ادامه این طرح انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه احداث این طرح در دو طبقه تعریف شده است، عملیاتی کردن این پروژه در چشم انداز ناحیه شهری مهرگان تاثیر ویژه‌ای دارد و این ناحیه را تا حدود زیادی از حالت مجتمع خارج می‌کند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: قشر خاصی در زمینه تحویل پروژه اقدام ملی مسکن مدنظر نیست و تحویل این واحدهای مسکونی براساس ثبت نام در سامانه اقدام ملی مسکن انجام می‌شود.

کد خبر: ۴۳٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha