۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
۲۹ درصد مشترکان خانگی برق در همدان کم مصرف هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۲۹ درصد مشترکان خانگی برق در همدان کم مصرف هستند

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بااشاره به وجود ۲۴۴ هزار و ۱۸ مشترک برق خانگی در همدان گفت: از این تعداد ۷۰ هزار و ۵۷۲ مشترک معادل ۲۹ درصد کم‌مصرف هستند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اجرای طرح برق امید اظهار کرد: این طرح با هدف مدیریت مصرف و کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در بخش خانگی، عدم اعمال خاموشی برای مشترکان، عرضه برق بیشتر در صنعت و حفاظت از محیط زیست در سطح کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این طرح مشترکین به سه گروه کم‌مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم‌بندی می‌شوند که برای هر کدام از گروه‌ها برنامه‌ها و راهکارهایی در راستای تثبیت وضعیت و همچنین اصلاح الگوی مصرف ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: مشترکینی که مصرف آنان در ماه‌های عادی ۸۰ کیلووات و ماه‌های گرم ۱۰۰ کیلووات باشد مشترکین کم‌مصرف بوده و از تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبوض خود بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: مشترکینی که در ماه‌های عادی ۲۰۰ کیلووات و ماه‌های گرم ۳۰۰ کیلووات مصرف برق داشته باشند جزو خوش‌مصرف‌ها هستند که این گروه با مدیریت مصرف مشمول پاداش می‌شوند.

جمشیدی یادآور شد: مشترکینی که مصرف آنان بیشتر از ۳۰۰ کیلووات باشد جزو گروه پرمصرف‌ها بوده و تلاش ما بر این است که با ارائه نکات و موارد لازم ضمن مدیریت در مصرف برق، تغییر الگوی مصرف در این گروه را داشته باشیم.

وی با اشاره به وجود ۲۴۴ هزار و ۱۸ مشترک خانگی در شهرستان همدان اظهار کرد: از این تعداد ۷۰ هزار و ۵۷۲ مشترک معادل ۲۹ درصد کم‌مصرف، ۱۵۲ هزار و ۶۰۱ مشترک معادل ۶۲.۵ درصد خوش مصرف و ۸.۵ درصد جزو مشترکین پرمصرف خانگی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در شهرستان فامنین نیز از ۱۲ هزار و ۶۷۳ مشترک خانگی، سه هزار و ۹۳۰ مشترک کم مصرف، هفت هزار و ۶۷۷ مشترک خوش مصرف و ۸.۴ درصد پرمصرف هستند.
وی عنوان کرد: در طرح برق امید مشترکین خوش مصرف و پرمصرف با رعایت الگو و مدیریت و مصرف بهینه به سمت کم‌مصرف‌ها سوق داده می‌شوند.

کد خبر: ۴۳٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha