۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
قیمت واقعی گندم بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

قیمت واقعی گندم بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است

نظری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی و بنیاد گندم‌کاران قیمت خرید تضمینی گندم را با توجه به هزینه‌های تولید بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌دانند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص تصویب طرح اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، گفت: در طرح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی آمده است که این اصلاح شامل قیمت گذاری محصولات در سال زراعی جاری نیز می‌شود و قیمت اعلامی دولت اجرایی نیست.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شورای اقتصاد پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی برای قیمت هر کیلوگرم گندم ۴ هزار ۵۰۰ تومان و بنیاد گندم‌کاران ۴ هزار ۸۰۰ تومان بوده است، ادامه داد: در صورت تایید طرح اصلاح قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی توسط شورای نگهبان قیمت گندم بالاتر از ۴ هزار تومان تعیین می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت گندم در سال زراعی جاری و در صورت اجرایی شده اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی کمتر از ۴ هزار ۵۰۰ تومان تعیین نمی‌شود، عنوان کرد: کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی و بنیاد گندم‌کاران قیمت خرید تضمینی گندم را با توجه به هزینه‌های تولید بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌دانند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: قیمت ۴ هزار تومانی خرید تضمینی گندم با توجه به افزایش هزینه تولید مطالبه کشاورزان گندم‌کار را تامین نمی‌کند.

کد خبر: ۴۳٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha