۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
 احیای واحدهای تولیدی مازندران جهش گرفته است
معاون استاندار مازندران:

احیای واحدهای تولیدی مازندران جهش گرفته است

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: بازگشت واحدهای تعطیل و راکد به فضای تولید و کسب و کا استان در سال جهش تولید شتاب گرفته است.

حسن خیریان پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به تبیین راهبردهای عملیاتی اهداف و برنامه های دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در مازندران، برنامه ریزی برای خروج واحدهای راکد و بازگشت آن به تولید گفت: امسال تاکنون ۵۰ واحد تولیدی راکد صنعتی در استان احیا و به مدار تولید بازگشته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید و ستاد تسهیل در مازندران اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه های مختلف و بانک ها در تلاش هستیم تا واحدهای تحت تملک و راکد را به چرخه تولید بازگردانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران ایجاد اسکله های تفریحی و توریستی را در سواحل از دیگر برنامه های سال جهش تولید در استان بیان کرد و با اشاره به جانمایی ۱۶۵ نقطه ساحلی در استان برای ایجاد اسکله های تفریحی و توریستی اظهار داشت: تاکنون مجوز ایجاد اسکله به صورت بی نام در شماری از مناطق ساحلی استان از سوی سازمان بنادر صادر شده است.

خیریان پور، زراعت چوب در سطح چهار هزار هکتار از عرصه های مازندران را از دیگر برنامه ها برای توسعه اقتصادی استان بیان کرد و گفت: ایجاد پتروشیمی در شرق استان و راه اندازی و ایجاد هلدینگ ثروت آفرینی از دیگر برنامه ها بوده است.

کد خبر: ۴۳٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha