۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
خطوط لوله انتقال نفت در پایدارترین شکل ممکن قرار دارند
رییس اداره بازرسی فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت:

خطوط لوله انتقال نفت در پایدارترین شکل ممکن قرار دارند

سیف، رییس اداره بازرسی فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: در آستانه ۲۰ سالگی شرکت، خطوط لوله انتقال نفت ایران در پایدارترین شکل ممکن قرار دارند و حوادث های احتمالی، ناشی از حفاری و برداشت های غیرمجاز است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، سیامک سیف گفت: در گذشته ای نه چندان دور هر لحظه منتظر بودیم تا نشتی خطوط لوله در گوشه ای از مناطق کشور به ما مخابره شود اما امروز مخابره نشتی خطوط ما را متعجب می‌کند.

سیف با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین میزان ظرفیت حمل مواد در خط لوله ثبت شده است، اظهار کرد: این میزان ظرفیت حمل افتخار بزرگی است که علیرغم همه محدودیت ها برای این شرکت حاصل شده است.

وی افزود: بومی سازی تکنولوژی همواره از دغدغه های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است و قبول ریسک آزمایشات دستگاه های مختلف فنی در شرکت گواه این مدعاست.

سیف یکی از دغدغه های اصلی خود در شرکت را ارتقا دانش فنی نیروهای این مجموعه عنوان کرد و ادامه داد:  خوشبختانه در چند سال گذشته نخبگان بسیاری در شرکت جذب شده اند که امید می رود این روند تداوم داشته باشد تا هر روز شاهد ارتقا شرایط فنی امور باشیم.

وی به وضعیت بازرسی فنی خطوط لوله نفت اشاره کرد و افزود: بازرسی فنی از واحدهایی است که در ۲۰ سال گذشته بیشترین رشد و ارتقا را داشته و نقش خود را از حاشیه و نظارت به حضور مثمر در عملیات ها تغییر داده تا جایی که مدیرعامل شرکت از بازرسی به عنوان چشم فنی خود یاد می کند.

کد خبر: ۴۳٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha