۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
تقویت روستاها به عنوان اولین حلقه از چرخه تولید
نماینده مردم سبزوار در مجلس مطرح کرد

تقویت روستاها به عنوان اولین حلقه از چرخه تولید

محبی نجم آبادی، نماینده مردم سبزوار در مجلس بابیان اینکه کاشت محصولات استراتژیک و افزایش سطح کیفیت آن ها سبب خواهد شد تا محصولات وارد چرخه صادرات شوند، گفت: ایجاد طرح تشویقی برای صنایع تبدیلی و کاشت محصولات استراتژیک الزامی است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه روستاها به‌عنوان اولین حلقه از چرخه تولید بایستی تقویت شوند اظهار داشت: ترغیب و تشویق کشاورزان به کاشت محصولات استراتژیک و فراهم کردن شرایط برای خرید تضمینی این محصولات سبب رونق هرچه بیشتر روستاها خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات که باید در حوزه کشاورزی انجام شود تأکید کرد: کاشت محصولات استراتژیک و افزایش سطح کیفیت آن‌ها سبب خواهد شد تا محصولات وارد چرخه صادرات شوند که البته برای ایجاد مزیت‌های رقابتی با کشورهایی که اقدام به کاشت این محصولات می‌کنند باید تلاش دوچندان کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه بابیان اینکه موضوع مهم در خصوص محصولات و کشاورزی و تولیدات دامی تأکید کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در محل و تولید محصولات فرآوری شده باارزش افزوده چند برابر سبب خواهد شد تا کشاورزی رونق چند برابر بگیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات موجود در روستاها ادامه داد: فرسودگی زیرساخت‌های آب شرب، نبود امکانات ورزشی مناسب، بازنگری طرح هادی، احیا و لایروبی قنوات، احداث خانه بهداشت، آنتن دهی خطوط تلفن همراه و نبود علائم و خط‌کشی در جاده‌های منتهی به روستاها، آسفالت معابر، بالا بودن قیمت کود شیمیایی و ... بخش از مشکلات است که باید برای حل آن با مسئولین کشوری حل کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس بابیان اینکه کاشت محصولات استراتژیک و افزایش سطح کیفیت آن‌ها سبب خواهد شد تا محصولات وارد چرخه صادرات شوند یادآورشد: ایجاد طرح تشویقی برای صنایع تبدیلی و کاشت محصولات استراتژیک الزامی است.

کد خبر: ۴۳٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha