۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
۲۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری عمرانی در روستاهای مازندران انجام شد
استاندار مازندران در گفتگو با بازار:

۲۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری عمرانی در روستاهای مازندران انجام شد

ساری - استاندار مازندران، حجم سرمایه گذاری برای اجرای طرح های عمرانی در حوزه روستایی را همزمان با دهه فجر حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار، اعتبار و سرمایه گذاری صورت گرفته برای اجرای پروژه های عمرانی روستایی را دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از مجموع ۸۸۶ پروژه عمرانی دهه فجر ۳۴۳ پروژه عمرانی و زیربنایی در روستاهای استان اجرا شده است.

وی ساخت مسکن محرومان، نوسازی مزارع و شالیزارها،بهسازی و آسفالت راه روستایی، آبرسانی و گازرسانی را از جمله پروژه های روستایی بیان کرد و گفت: ۴۰ پروزه نیز با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حوزه عمران شهری به بهره برداری می رسد.

استاندار مازندران به پروژه های شاخص در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی اشاره کرد و گفت: افتتاح سورتینگ مدرن و انبار مرکبات از جمله طرح ها است.

حسین زادگان با اظهار اینکه رکورد تولید مرکبات در هر هکتار در استان شکسته شده است، گفت: در حال حاضر با استفاده از روش های علمی، تولید مرکبات در هر هکتار به میزان ۱۰۰ تن به باغدار بابلی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود دو هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی و تولیدی ویژه دهه فجر اعتبار صرف شده است، گفت: این اعتبار نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

استاندار مازندران یادآور شد: در دهه فجر جاری، ۴۶ پروژه با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان نیز در استان کلنگ زنی و وارد فاز عملیاتی می شود.

کد خبر: ۴٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha