۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
امیدواریم هر روز شاهد تحولی بزرگ در صنعت گردشگری باشیم
رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از طرح‌های گردشگری:

امیدواریم هر روز شاهد تحولی بزرگ در صنعت گردشگری باشیم

حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور گفت: ساخت هتل، اضافه شدن تخت‌ها باتوجه به واحدهای بوم گردی هتل‌ها و موزه ها، نشانگر این است که حرکت خوبی را در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی شاهد هستیم.

به گزارش بازار، حجت الاسلام حسن روحانی امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح هتل آپارتمان‌ها و ۵۶ طرح گردشگری در ۷ استان کشور با تقدیر از تلاش‌های وزارت گردشگری و میراث فرهنگی در ۷ سال اخیر، افزود: صنایع دستی نیز از لحاظ اشتغال، معرفی هنر و فرهنگ ایرانی بسیار حائز اهمیت است.

سازمان برنامه و بودجه برای اجرای طرح‌های ورزشی مساعدت می‌کند
رئیس جمهور گفت: سازمان برنامه و بودجه در حد امکان در زمینه تخصیص منابع جهت تکمیل طرح‌های ورزشی مساعدت خواهد کرد.

روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت ورزش و جوانان در استان‌های گرگان و اراک که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به گزارش وزیر ورزش و جوانان برای تخصیص منابع جهت تکمیل طرح‌های ورزشی، افزود: در حد امکان از سوی سازمان برنامه و بودجه در این زمینه مساعدت خواهد شد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به افتتاح دو طرح ورزشی در شهرهای گرگان و اراک، گفت: استان‌های گلستان و مرکزی از استان‌های مهم کشور به شمار می‌روند و استان گلستان به عنوان استان ورزشی است که از لحاظ گردشگری نیز دارای جاذبه‌های زیادی با وجود خلیج‌های زیبا، ساحل خوب و طبیعت زیبا است.

امیدواریم هر روز شاهد تحولی بزرگ در حوزه گردشگری باشیم
رئیس جمهور با ابراز امیدوار نسبت به اینکه هر روز شاهد تحول بزرگ در زمینه گردشگری در سراسر کشور باشیم، دستور افتتاح ۲۶ طرح گردشگری را در استان گیلان صادر کرد.

روحانی رئیس جمهور در آیین بهره برداری از طرح‌های وزارت وزرش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشگری، با اشاره به نعمت‌های خدادادی در خطه شمال کشور، گفت: باید بتوانیم این نعمت را بپرورانیم و آنجاهایی که لازم است برای تکمیل ساختمان ها، مرمت آثار تاریخی و آماده کردن همه وسائل و شرایط برای حضور گردشگران اقدام کنیم؛ امروز هم شاهد قدم‌های خوبی در این زمینه هستیم.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه موضوع گردشگری برای دولت مهم است، گفت: امیدواریم هر روز شاهد تحول بزرگ در زمینه گردشگری در سراسر کشور و به ویژه گیلان عزیز باشیم که همه گونه جاذبه گردشگری دارد.

در ادامه این برنامه روحانی دستور افتتاح ۲۶ طرح گردشگری در استان گیلان را صادر کرد.

باید به جاذبه‌های گردشگری یزد بیشتر اضافه شود
رئیس جمهور گفت: استان یزد یکی از قطب‌های مهم گردشگری در کشور و دارای جاذبه‌های زیادی برای گردشگران داخلی و خارجی است.

روحانی در مراسم افتتاح چهار طرح گردشگری در استان یزد، افزود: این جاذبه‌ها را می‌توان متنوع و بیشتر کرد، تنها به آثار تاریخی، بادگیرها و کوچه‌های زیبای قدیمی یزد نباید اکتفا کنیم، بلکه باید بر این جاذبه‌ها که وجود دارد، اضافه کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: کویر یزد هم یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در سطح جهان به شمار می‌رود.

کد خبر: ۴۳٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha