۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
استارت ساخت مسکن ملی در ۱۳ شهر جدید
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

استارت ساخت مسکن ملی در ۱۳ شهر جدید

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۴۵ هزار نفر در ۱۳ شهر جدید واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن شناخته شده اند گفت:برای ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید دستور نقشه ها صادر شده است.

حبیب الله طاهرخانی با اشاره به اینکه در فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن ۴۵ هزار واحد مسکونی در شهر جدید احداث خواهد شد گفت:از امروز با ارسال پیامک به متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن این متقاضیان در جریان تایید صلاحیت و واجد شرایط بودن خود آگاه می شوند. در شهرهای جدید ۴۵ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده اند و قرار است در فاز نخست ۱۳ شهر جدید عملیات احداث این واحدهای مسکونی انجام شود.

*اقدام مقدماتی ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید آغاز شد

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت:میزان آورده متقاضیان مسکن ملی در شهرهای جدید در فاز نخست ۴۰ میلیون تومان است و متقاضیان واجد شرایط با افتتاح حساب نزد یکی از شعب بانک مسکن در حقیقت وارد عملیات قطعیت در آغاز و اجرای طرح ملی مسکن می شوند.

طاهرخانی تاکید کرد:اقدامات مقدماتی آغاز شده و زمین ها مشخص شده است و تلاش ما این است که در فاز نخست هر چه سریعتر استارت احداث ۴۵ هزار واحد مسکونی زده شود.

وی ادامه داد:تاکنون طراحی های اولیه و دستور نقشه ها از شهرداریها انجام شده است و در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم و با انجمن های انبوه سازان استانها وارد مذاکره شده ایم.

کد خبر: ۴٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha