۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷
نینجایی که عضلانی‌تر به خیابان‌ها می‌آید
محصول جدید کاوازاکی زیبا اما جسور

نینجایی که عضلانی‌تر به خیابان‌ها می‌آید

ZH۲ موتورسیکلتی است که از مفهوم قدرت و پرفورمنس از دید یک خزنده شکارچی آماده برای گشت و گذار، الهام گرفته شده است.

بازار؛ گروه خودرو: بی‌شک ZH۲ قوی ‌ترین نیکدبایکی است که تاکنون توسط کمپانی کاوازاکی ساخته شده است. چراکه همان قلب تپنده سریع‌ترین سوپربایک جهان یا همان نینجا H۲ را با خود یدک می‌کشد که با وجود موتور چهار سیلندر یک لیتری سوپر شارژ قدرتی برابر ۲۰۰ اسب بخار را به چرخ عقب منتقل می‌کند.

اما آنچه ZH۲ را متمایز تر از رقبای سرسختش می‌کند، طراحی و ظاهر بدنه آن است. در این باره کوبایاشی مدیر طراحی پروژه این نیکدبایک می‌گوید: «این موتورسیکلت تهاجمی طرح پیشنهادی ما را به طور کامل و دقیق به جهان معرفی می‌کند. این محصول در حقیقت متعادل کننده ظاهر و تکنولوژی را با یکدیگر تلفیق و هر دو مولفه را تقویت می کند.»

وی ادامه می‌دهد: «بنابراین ZH۲ موتورسیکلتی است که از مفهوم قدرت و پرفورمنس از دید یک خزنده شکارچی آماده برای گشت و گذار، الهام گرفته شده است.»

این عبارت را باید در ظاهر این نیکدبایک دانست، زیرا با حفظ بایو دیزاین، ظاهری فوق عضلانی مینیمالیستی مبتنی بر عملکرد و پویایی دارد که پوزه کشیده آن در جلو با ورودی‌های هوا تهاجمی‌تر به نمایش می‌گذارد.

در کنار مواردی چون پرفورمنس و رعایت اصل آیرودینامیکی و کاهش نیروی درگ میزان ارتفاع صندلی نسبت به مخزن سوخت در سطح پایین‌تری قرار دارد تا با زاویه به نسبت زیاد در عقب و فرمت دماغه بالاترین سطح ارگونومی را برای راکب به وجود ‌آورد.

در واقع فلسفه جدید طراحی ZH۲ مبنی بر فانکشنال بودن این نیکدبایک را نسبت به دیگر نیکدبایک‌های دیگر متمایز می‌سازد.

کد خبر: ۴۳٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha