۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
فولکس‌واگن در حال ارتقای سیستم Car-to-X
نسل جدید ارتباط خودرو با خودری آئودی کامل می‌شود!

فولکس‌واگن در حال ارتقای سیستم Car-to-X

نرم افزار myAudi به کمک اطلاعاتی که از سیستم ناوبری دریافت می‌کند، راننده به دور از هر خطر مستقیم به مقصد می‌رساند.

بازار؛ گروه خودرو: یکی از مواردی که منجر به کاهش ایمنی خودرو و البته سرنشینان داخل آن می‌شود، عدم آگاهی از مسیر حرکت و موقعیت‌های چون ترافیک و حجم تردد است.

با این ‌وجود بالغ بر یک دهه است که مهندسان خودروساز در بخش الکترونیکی با به وجود آوردن سیستم ارتباط خودرو به خودرو توانسته‌اند انقلابی بزرگ در ایمنی خودروها و به ویژه سیستم حمل‌ونقل هوشمند ایجاد کنند.

یکی از خودروسازان مطرح و موفق در این راستا آئودی است. این برند لوکس زیرمجموعه فولکس‌واگن به تازگی در محصول جدیدش A۳ ۲۰۲۱ از نسل جدید سیستم Car-to-X بهره گرفته‌ است.

مهم‌ترین ویژگی که نسل جدید سیستم ارتباط خودرو با خودرو آئودی دارد این است که از سیستم ناوبری هوشمند آئودی استفاده می‌کند، به طوری با استفاده از این سیستم تمامی اطلاعات مربوط به سطح ترافیک، مناطق کم خطر «دارای کمترین ترافیک و حجم تردد» و محدودیت سرعت را دریافت و بر اساس آن به خودروهای که مجهز به چنین سیستمی باشند، ارسال و گزارش می‌دهد.

اما اگر خودروی شما آئودی باشد و در محل پارک‌ جاده توقف کرده باشید و خودروی ‌تان خاموش باشد، این سیستم از طریق نرم افزار myAudi به کمک اطلاعاتی که از سیستم ناوبری دریافت می‌کند، شما را فاقد از هر خطری مستقیم به مقصدتان می‌رساند.

کد خبر: ۴۳٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha