۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
مزارع مازندران را به ویلا و خانه مسافر تبدیل نکنیم
معاون استاندار مازندران:

مزارع مازندران را به ویلا و خانه مسافر تبدیل نکنیم

ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه عزم جدی برای مقابله با ساخت و ساز در استان وجود دارد، گفت: مزارع را به ویلا و خانه دوم مسافران تبدیل نکنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز که در سالن استانداری برگزار شد بااشاره به عزم جدی برای مقابله با ساخت و ساز در استان اظهار داشت: دهیاران و شهرداران باید تخلفات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز را در استان شناسایی و گزارش کنند.

وی بر لزوم برخورد جدی با حوزه ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد و افزود:برای مقابله با این تخلفات نیازمند همکاری دستگاه های مختلف هستیم زیرا نباید اجازه دهیم اراضی کشاورزی به ویلا و خانه دوم هموطنان تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه نباید اجاره دست درازی به اراضی کشاورزی و از بین رفتن آن دهیم، از جهاد کشاورزی خواست تا برای جلوگیری از فروش اراضی و باغات برنامه ریزی کند.

وی حفظ اراضی کشاورزی و اقتصاد مقاومتی و توجه به روستائیان را امری مهم دانست و گفت: باید در سال جهش تولید تولیدات کشاورزی و باغی افزایش یابد.

وی دهگردشی را برای شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز امری لازم دانست.

هادی نژاد بازرس ویژه وزارت کشور نیز با اظهار اینکه باید برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، سازو کار لازم اتخاذ شود، افزود: بی تفاوتی و کوتاهی مسئولان در این بخش پذیرفتنی نیست.

وی از فرمانداران و بخشداران خواست تا متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی کنند و ادامه داد: کوتاهی در این بخش پذیرفتنی نیست.

کد خبر: ۴۳٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha