۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
اختصاص بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

اختصاص بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد خبر داد.

به گزارش بازار، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: تلاش دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان ادامه دارد و پیگیر همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد کشور هستیم.

وی گفت: در خصوص بازنشستگان فولاد کشور دو مشکل اساسی داشتیم اول معوقاتی که از گذشته وجود داشت که ۴ هزار میلیارد ریال برای پرداخت این معوقات تأمین شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز با توافقی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه شد، موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد بررسی شد که در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد ریال بودجه در این بخش اختصاص پیدا کرده است.

شریعتمداری در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که وضعیت شرکت‌های تابع سازمان تأمین اجتماعی از جمله شستا چگونه است؟ گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت در این دوره بورسی کردن شرکت تأمین اجتماعی شستا بود که برنامه سال جاری نشان می‌دهد این تصمیم بسیار مفید بوده است.

وی افزود: همه سهامداران از این تصمیم سود خواهند برد و تا پایان سال سود حاصل ۱۹ هزار میلیارد تومان خواهد بود و سود همه سهامداران خرد بالغ بر ۱۷۹ درصد است.

وزیر تعاون تاکید کرد: در ادامه مسیر سیاست‌هایی که در سازمان تأمین اجتماعی و شرکت تحت پوشش سازمان در پیش گرفته شدهاست، شرایطی فراهم می‌شود که سهامداران خرد با استفاده از اوراق تبعی در یک دامنه‌ای نوعی سودآوری سهام داشته باشند.

شریعتمداری تاکید کرد: مجموعه سازمان تأمین اجتماعی این اقدام را در جهت شفاف سازی انجام داده و تمام تلاش خود را به سمت سودآوری بخش‌های زیرمجموعه از جمله خرید سهام و فروش سهام مورد نیاز مردم سوق داده است.

کد خبر: ۴۳٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha