۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
۶۵ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی مازندران سرمایه‌گذاری شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

۶۵ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی مازندران سرمایه‌گذاری شد

سوادکوه - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، حجم سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را ۶۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بیش از ۶۵ هزار میلیارد ریال رسیده است، مجموع واحدهای موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را دو هزار و ۳۶۳ واحد بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۸۶۱ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران، فعالیت دارند، سطح اراضی صنعتی استان را حدود سه هزار هکتار ذکر کرد و گفت: از این میزان حدود دو هزار هکتار در فاز عملیایت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران مجموع سرمایه‌گذاری بهره برداری شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این سرمایه گذاری در ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی انجام شده است.

وی با اشاره به اتصال ۳۰ شهرک و نواحی صنعتی به شبکه گاز، بهره برداری از ۸۰۰ لیتر برثانیه آب، اجرای سیستم تصفیه فاضلاب در ۱۵ شهرک را از جمله اقدامات بیان کرد وگفت: طرح ساخت تصفیه خانه فاضلاب در برخی شهرک ها تکمیل شد و در برخی دیگر از شهرک های صنعتی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، با بیان اینکه ۲۰ پروژه عمرانی وزیربنایی همزمان با دهه فجر در شهرک‌های صنعتی استان بهره برداری می شود، تصریح کرد: علاوه براین ۷۵ پروژه عمرانی با ۱۹ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری در این مناطق در دست اجرا است.

۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در مازندران وجود دارد.

کد خبر: ۴٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha