۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
نظارت ویژه برای کنترل بازار شب یلدا در استان تهران / مردم تخلفات را با بازرسان درمیان بگذارند

نظارت ویژه برای کنترل بازار شب یلدا در استان تهران / مردم تخلفات را با بازرسان درمیان بگذارند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از اجرای طرح نظارتی در آستانه شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی برای خرید مایحتاج از ۲۸ تا ۳۰ آذر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت استان تهران، عزیزاله افضلی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران، از نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار استان در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: در آستانه شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی برای خرید مایحتاج مربوطه، طرح نظارتی، به مدت سه روز از ۲۸ تا ۳۰ آذر اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح با هدف کنترل قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی در بازار عرضه کالاهای پر مصرف ویژه شب یلدا و همچنین برای احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی عوامل سودجو در بازار با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تهران در مراکز فروش آجیل و خشکبار، میوه فروشی و شیرینی فروشی‌ها انجام خواهد شد.

افضلی تصریح کرد: در این طرح گروه های بازرسی شامل بازرسان سازمان صمت استان تهران و تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تهران در قالب گشت‌های مشترک در نوبت های صبح و عصر با حضور مستمر در سطح شهر تهران از واحدهای صنفی شامل واحدهای عرضه، انواع گوشت و مرغ، انواع شیرینی، آجیل و تنقلات و میوه بر روند عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نظارت می‌کنند.

وی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و تقلب مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.

کد خبر: ۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha