۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
عملیات اجرایی محور «سامن - سه راهی بروجرد» ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

عملیات اجرایی محور «سامن - سه راهی بروجرد» ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

همدان - مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی محور «سامن - سه راهی بروجرد» ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ داریوش حسینی بعدازظهر سه شنبه به همراه معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان از روند اجرای پروژه محور سامن- سه راهی بروجرد بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت.

حسینی در این بازدید در خصوص وضعیت این پروژه بیان کرد: طول محور سامن- سه راهی بروجرد در استان همدان ۱۵ کیلومتر است و قطعه یک به طول شش کیلومتر به غیر از یک کیلومتر اول مسیر که به دلیل معارض عملیات اجرایی آن صورت نگرفته به اتمام رسیده و پروژه افتتاح شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: در قطعه دو به طول ۹ کیلومتر با قراردادی افزون بر ۲۲۰ هزار میلیون ریال عملیات اجرایی تکمیل روسازی و ابنیه فنی محور در دست اجرا است و از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است.

وی یادآور شد: از این ۹ کیلومتر سه کیلومتر انتهای مسیر نیز به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک رفته است.

حسینی با اشاره به اینکه اتمام پروژه به اعتباری افزون بر ۲۵۰ هزار میلیون ریال نیاز دارد، گفت: با تکمیل محور سامن- سه راهی بروجرد شاهد ایمن شدن محور مذکور و افزایش ظرفیت ترافیکی محور بروجرد و اتصال ایمن استان به جنوب غرب کشور خواهیم بود.

کد خبر: ۴۳٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha