۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
وزارت صمت برخلاف روال قانونی اداره می‌شود
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وزارت صمت برخلاف روال قانونی اداره می‌شود

مقتدایی، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مطالبه نمایندگان مجلس از آقای رئیس جمهور همین بوده که شرایط لازم را برای معرفی وزیر مهیا نکرده و وزارت صمت برخلاف روال قانونی اداره می‌شود.

به گزارش بازار، عباس مقتدایی اظهار کرد: در حال حاضر، دغدغه و نگرانی که مردم ما دارند در تک تک نمایندگان وجود داشته و بازتاب‌های بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت گرانی ها برعهده دولت است، گفت: دولت در خصوص این نگرانی ها لایحه ای را به مجلس نداده و این بدان معنا است که دولت نیازی به مجلس به جهت کمک ندارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قول های داده شده از سوی دولت نشان می دهد که آن ها طرح ها و برنامه هایی را برای کنترل گرانی ها دارند که امیدواریم به سرعت این نا به سامانی ها کاهش یابد.

مقتدایی در خصوص اقدامات مجلس برای کاهش قیمت‌ها گفت: اگر بخواهیم منصفانه صحبت کنیم کار جدی خیلی اثرگذاری در این مدت اخیر رخ نداده که بگوییم فلان کار را انجام داده ایم و نتیجه ای داشته است، اما همه برنامه ریزان اصلی کشور که شامل وزرا و بانک مرکزی و غیره بوده به کمیسیون ها دعوت شده اند، اما حقیقتی که الان باید به آن توجه کنیم این است که رشد سرمایه گذاری در کشور قابل قبول نبوده و اشتغال آن جور که باید سامان داده نشده و درآمدهای خانوار آن جور که باید نیست.

وی تصریح کرد: ریل گذاری با مجلس بوده که این مهم خود را در بودجه سال آینده نشان خواهد داد و از هم اکنون مجلس آماده می شود که بودجه سال آینده به بهترین نحو ببندد و ان شاءالله اوضاع بهتر شود.

نماینده مردم اصفهان در خاتمه در خصوص انتخاب وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: مطالبه نمایندگان مجلس از آقای رئیس جمهور همین بوده که شرایط لازم را برای معرفی وزیر مهیا نکرده و الان وزارت صنعت، معدن و تجارت خلاف روال های قانونی اداره می شود که یک بخشی از این نابسامانی ها به خاطر همین بی تفاوتی ها است.

کد خبر: ۴۳٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha