۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
۱۱۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در استان همدان رفع تصرف شد
فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان:

۱۱۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در استان همدان رفع تصرف شد

همدان - چراغی؛ فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف حدود یک هزار و ۱۳۰ مترمربع اراضی دولتی این استان در شهریور ماه امسال خبر داد.

حمید چراغی در گفتگو با خبرنگار بازار از رفع تصرف حدود یک هزار و ۱۳۰ مترمربع اراضی دولتی استان همدان در شهریور ماه امسال خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی استان همدان اظهار کرد: با تلاش همکاران یگان حفاظت اراضی یک قطعه زمین به صورت دیوار کشی در روستای حیدره به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی دولتی، گفت: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

سرهنگ چراغی گفت: یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی استان همدان در تعطیلات محرم و صفر نیز همانند گذشته در تمامی شهرستان‌های استان همدان شبانه روز اراضی دولتی را تحت نظر داشته و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی تمام ظرفیت هارا برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی دولتی به کار گرفته است.

کد خبر: ۴۳٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha