۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
ارتباط مستقیم معیشت مردم با حکمرانی نفت و گاز در اقتصاد کشور
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد

ارتباط مستقیم معیشت مردم با حکمرانی نفت و گاز در اقتصاد کشور

عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، بر استفاده بهینه از نفت و گاز به منظور ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فریدون عباسی، با بیان اینکه کمیسیون انرژی مجلس، به موضوع حکمرانی نفت و گاز به‌عنوان یک پیشران اصلی در کشور به صورت ویژه و همه‌جانبه می‌پردازد، گفت: از آنجا که نفت و گاز پیشران اقتصاد کشور هستند کمیسیون انرژی مجلس یازدهم نسبت بر استفاده بهینه از این منابع طبیعی تاکید دارد.

نماینده مردم کازون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس مجلس نیز امروز در نهمین جلسه شورای هماهنگی هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس از کمیسیون انرژی و مرکز پژوهش‌های مجلس خواست که به موضوع حکمرانی نفت و گاز به‌عنوان یک پیشران اصلی در اقتصاد کشور به‌صورت ویژه و همه‌جانبه ورود کند.

حکمرانی نفت و گاز و تاثیر آن بر زندگی اقتصادی مردم/استفاده بهینه از نفت و گاز به منظور ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی
وی با بیان اینکه در این جلسه نسبت به حکمرانی نفت و گاز و تاثیر آن بر زندگی اقتصادی مردم تاکید شد، اضافه کرد: اگرچه تاکنون بودجه سالیانه و مسائلی همچون ایجاد اشتغال و گسترش صنعت بر مبنای استفاده از نفت و گاز بوده اما اکنون بر استفاده بهینه به منظور ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید شده است.   

به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی حکمرانی نفت و گاز در اقتصاد کشور، به معنای ارتباط مستقیم اشتغال و معیشت مردم با رونق اقتصادی در حوزه نفت و گاز به‌عنوان سرمایه ملی است.

کد خبر: ۴۲٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha