۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
پارک علم و فناوری مکران ظرفیتی برای ایجاد اشتغال های مبتنی بر پژوهش است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پارک علم و فناوری مکران ظرفیتی برای ایجاد اشتغال های مبتنی بر پژوهش است

چابهار - میرلاشاری، مسئول موسسات و شرکت های پردیس مکران پارک علم و فناوری چابهار گفت: پارک علم و فناوری مکران پل ارتباطی و رابط بین مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و مراکز تولیدی و اجرایی و ظرفیتی برای ایجاد کسب و کار است.

هژیر میرلاشاری در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: پارک علم و فناوری مکران پل ارتباطی و رابط بین مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و مراکز تولیدی و اجرایی و ظرفیتی برای ایجاد کسب و کار است.

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری مکران در تاریخ ۱۳ مردادسال ۹۸ به صورت رسمی و با حضور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد، افزود: این مجموعه با شناسایی استعدادها و افراد خلاق و نوآور در زمینه صنایع خلاق و تکنولوژی محور، گام مهمی جهت تقویت اقتصاد دانش بنیان در منطقه مکران برداشته است.

مسئول موسسات و شرکت های پردیس مکران پارک علم و فناوری چابهار با اشاره به اینکه شرکت ها و واحد های مستقر در پارک علم و فناوری مکران در طول یکسال گذشته عناوین و جوایز متعددی را در جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف از آن خود کرده اند، گفت: ساخت اولین دستگاه ضدعفونی کننده پول و کاغذو کسب عنوان تیم شایسته تقدیر جشنواره فیروزه تهران از جمله این افتخارات است.

وی ادامه داد: هم اکنون چهار شرکت فناورانه، دو شرکت خلاق و ۱۰ تیم در زمینه های فناوری های دریا، شیلات، امنیت شبکه، صنایع دستی، تجارت الکترونیک، معماری، تولید محتوا، انیمیشن و موشن گرافیک، هنرهای تجسمی، رباتیک و ... در این مجموعه حضور دارند.

میرلاشاری با اشاره به اینکه به این شرکت ها خدماتی از جمله فضای استقرار، منتورینگ و مشاوره در زمینه های فروش، بازاریابی، مالی، بازرگانی و حقوقی داده می شود، تصریح کرد: هم اکنون پارک علم و فناوری مکران در جهت گسترش اکوسیستم کارآفرینی و زیست بوم نوآوری در حال تاسیس مرکز نوآوری با همکاری دانشگاه بین المللی چابهار  و همچنین بهسازی دو سوله جهت استقرار شرکت های تولیدی فناور است.

کد خبر: ۴۲٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha