۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
ورود ۲ کشتی ترانزیتی از هند و امارات به چابهار/ پهلوگیری مستمر کشتی ها در تنها بندر اقیانوسی ایران
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ورود ۲ کشتی ترانزیتی از هند و امارات به چابهار/ پهلوگیری مستمر کشتی ها در تنها بندر اقیانوسی ایران

چابهار - مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود و عملیات تخلیه و بارگیری دو کشتی ترانزیتی طی سه روز در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی از ورود و پهلوگیری دو کشتی ترانزیتی در قالب (۶۶۶ TEU) کانتینر طی روزهای گذشته به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: این کشتی‌ها هر یک با (۴۰۱ TEU) و (۲۶۵ TEU) کانتینر به صورت مستقیم از بنادر هند و جبل علی امارات وارد بندر چابهار شده است.

وی گفت: عمده کالاهای کانتینری شامل ظروف آشپزخانه، مواد شوینده، کالاهای مورد نیاز افغانستان و گندم بود که پس از عملیات تخلیه مطلوب به مقاصد هدف در کشور افغانستان ارسال شد.

آقایی به تخفیفات ویژه بندر چابهار به صاحبان کالا و تجار اشاره و تصریح کرد: با اطمینان ایجاد شده از ظرفیت‌های بندر چابهار در پذیرش انواع کشتی و کالا، کاهش هزینه‌های حمل دریایی، تخلیه و بارگیری و انتقال کالا با زمان و هزینه کمتر؛ پیش بینی می‌شود که انتقال کالاهای ترانزیتی از طریق این بندر اقیانوسی مستمر باشد.

کد خبر: ۴۲٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha