۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
 کارخانه قهوه و دمنوش در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر احداث می شود
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

کارخانه قهوه و دمنوش در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر احداث می شود

نوشهر- انزان پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ایجاد کارخانه تولید خوراک دام و طیور در بندر را سبب توسعه و تحول در اقتصاد شهر و منطقه دانست و گفت: ایجاد کارخانه قهوه و دمنوش از دیگر برنامه ها است.

محمدتقی انزان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه کارخانه تولید خوراک دام و طیور در بندر نوشهر ایجاد می شود، ظرفیت این کارخانه را ۳۴۰ هزار تن در سال ذکر کرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی صنایع و کارخانه ها در بندر و منطقه ویژه اقتصادی به اقتصاد منطقه کمک خواهد کرد از استقبال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری خبر داد و گفت: در حال حاضر دو طرح سرمایه گذاری در حال دریافت مجوز برای سرمایه گذاری هستند.

وی ایجاد کارخانه قهوه با مشارکت خارجی ها را از جمله طرح ها بیان کرد و گفت: این پروژه که با همکاری سه شرکت خارجی اجرای می شود سبب ایجاد اشتغال ۶۰ نفر از جوانان منطقه می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندارن با اظهار ایمکه فاز اول تولید میوه های خشک در بندر آغاز شده است، افزود: برای صادرات میوه خشک و ترانزیم آن به کشورهای حاشیه نیز در حال برنامه ریزی هستیم و کارخانه میوه خشم و دمنوش ها نیز در بندر احداث می شود.

انزان پور احداث سیلو در بندر را از دیگر برنامه های سرمایه گذاری برشمرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران درباره ایجاد اسکله های تفریحی در حاشیه سواحل استان نیز گفت: تاکنون ۶۵ موافقت اصولی از سوی سازمان بنادر در این زمینه صادر شده است.

کد خبر: ۴۲٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha