۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
تولید انبوه گیربکس ۶ سرعته ایرانی تا پایان مهر ماه
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد

تولید انبوه گیربکس ۶ سرعته ایرانی تا پایان مهر ماه

مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تا پایان مهر ماه گیربکس شش سرعته ایرانی را تولید انبوه خواهیم کرد و جشن آن را برگزار می‌کنیم.

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی در حاشیه نشست با نماینده دادستان کل کشور و مسئولان تعزیرات حکومتی افزود: در شرایط کنونی پروژه‌های جدیدمان را متوقف نکرده ایم و شش محصول جدید را به بازار عرضه می‌کنیم که نشان می‌دهد صنعت خودروی کشور نه تنها توقف نداشته بلکه سرعت بیشتری هم گرفته است.

وی گفت: ما دناپلاس اتوماتیک و راناپلاس را از مهرماه عرضه می‌کنیم و ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای به تولید رسیده است.

مقیمی افزود: سمند سورن سال را با شرایط مناسب‌تر طراحی کردیم و به بازار عرضه می‌شود.

وی خطاب به مسئولان دادستانی کل و تعزیرات گفت: از هر نقطه‌ای از ایران خودرو که قصد بازدید دارید، آماده ایم.

در این نشست برخی مدیران ایران خودرو در خصوص مشکلات زیست محیطی برخی خودروها نیز گفتند در روزهای اخیر مشکل خودروی آریسان، ۴۰۵ و پارس حل شد و خودروها در حال تحویل شدن است و موضوع سمند ئی اف سون دوگانه سوز شب گذشته حل شد و اکنون مشکلی از بابت زیست محیطی نداریم.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران هم در این نشست گفت: ما در فروردین ماه در بازدید از ۳۰ پارکینگ عمومی به سه هزار دستگاه خودروی بدون پلاک برخوردیم که تعدادی از آن‌ها تاکسی بود.

ناصر مدیحی افزود: البته ظاهرا مسئولان ایران خودرو اعلام کرده اند که از خرداد ماه هیچ خودرویی از ایران خودرو بدون پلاک خارج نشده است.

وی گفت: پرونده‌های زیادی در بحث شکایت از خودروسازان داریم که برخی مواقع نمایندگان ایران خودرو کمکی برای حل و فصل آن به ما نمی‌کنند.

کد خبر: ۴۲٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha