۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
توزیع کالا در کشور با مشکل جدی مواجه است
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران:

توزیع کالا در کشور با مشکل جدی مواجه است

اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: در بخش نهاده‌ها به ویژه تخم مرغ، مشکل اساسی در توزیع وجود دارد؛ اخبار ورود کالا به گمرک بسیار شنیده می‌شود؛ اما اثری از توزیع نیست.

به گزارش بازار، محمد علی اسفنانی درباره تشدید نظارت‌ها به دستور رئیس جمهور افزود: نظارت هنگامی اثربخشی خود را نشان می‌دهد که کارها بر روال خود پیش بروند و از گردونه خود خارج نشود. نظارت یک کار دخالتی نیست.

وی با اشاره به وجود مشکلات زیاد در بحث نهاده‌ها و تخم مرغ گفت: متاسفانه در بخش نهاده‌ها به ویژه تخم مرغ، مشکل اساسی در زمینه توزیع وجود دارد. اخبار ورود کالا به گمرک بسیار شنیده می‌شود؛ اما اثری از توزیع کالا نیست و بازار دچار کمبود است. این اتفاق نشانگر نبود هماهنگی است، ولی با حل این مشکل می‌توان تقاضای بازار را جبران کرد.

اسفنانی با اشاره به بلاتکلیفی در انجام مسئولیت‌ها گفت: واگذاری اجازه واردات از وزارت صمت به جهاد کشاورزی و واگذاری مجدد آن به وزارت صمت، تنها باعث از بین رفتن روال کارها می‌شود و ادغام وزارتخانه‌های سه گانه با یکدیگر منجر به ایجاد مشکلات جدید شده است.

وی افزود: زمانی با وجود دادسرا مخالفت شد و این اقدام به اختلال سیستم قضایی و ضرر مردم ختم شد. هم اکنون پس از سال‌ها مسئولان متوجه خطاهای خود شده اند و خواستار اصلاح این اشتباهات هستیم.

کد خبر: ۴۲٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha