۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات به طور جدی دنبال شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات به طور جدی دنبال شود

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع معاونان و مدیران سازمان فناوری اطلاعات تأکید کرد که در مدت باقی‌مانده تا پایان دولت به طور جدی بر تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات متمرکز شوید تا کارهای ارزشمندی که در این حوزه آغاز شده است تکمیل و به اتمام برسد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی بازدید دوره‌ای خود از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باهدف نظارت و بررسی بیشتر اقدامات و برنامه‌های پیش رو، به‌منظور تحقق اهداف تعیین‌شده تا پیش از پایان دولت دوازدهم را امروز با حضور در سازمان فناوری اطلاعات آغاز کرد.

وزیر ارتباطات در جمع معاونان و مدیران سازمان فناوری اطلاعات از آن‌ها خواست تا در ماه‌های باقی‌مانده تا پایان دولت همانند ماه‌های ابتدایی باانگیزه کار کنند و حتی تلاش دوچندانی داشته باشند تا اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تا پیش از پایان دولت محقق شود.

وی بابیان اینکه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اتفاقات بزرگی افتاده است تأکید کرد که رشد و توسعه‌ای که شکل‌گرفته مرهون تلاش‌ها و مرارت‌های بسیاری از عزیزان ازجمله در سازمان فناوری اطلاعات است.

آذری جهرمی با تأکید بر اینکه در مدت باقی‌مانده باید از ورود به حاشیه‌ها پرهیز شود گفت: همگی بایستی به اصل مأموریت‌ها و وظایف خود بپردازند و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا پیش از پایان دولت کارهای نیمه‌تمام باقی‌مانده به اتمام برسند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: سازمان فناوری اطلاعات هم علاوه بر وظایف سازمانی خود باید به طور جدی بر تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات متمرکز شود تا کارهای ارزشمندی که در این حوزه آغاز شده است را تکمیل و به اتمام برساند.

در ادامه این جلسه وزیر ارتباطات به‌مرور برنامه‌های پیش روی سازمان فناوری اطلاعات که گزارش آن توسط مدیران و معاونان این سازمان ارائه شد پرداخت.

کد خبر: ۴۲٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha