۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
سوء مدیریت‌ در کنترل بازار بیشتر نقش داشته تا تحریم‌/ با رها شدگی بازار مواجه هستیم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

سوء مدیریت‌ در کنترل بازار بیشتر نقش داشته تا تحریم‌/ با رها شدگی بازار مواجه هستیم

حسینی‌کیا عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه با رها شدگی بازار مواجه هستیم، گفت: تنها بخشی از مشکلات معیشتی فعلی مربوط به تحریم‌ها است و مابقی مربوط به سوءمدیریت و خود تحریمی است.

سیدجواد حسینی‌کیا در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، درارزیابی خود از نقش مسئولین در رفع موانع تحریمی از فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی غیر نفتی تا کنترل بازار گفت: ایران ۴۰ سال است که تحت تحریم‌های زورگویان جهان قرار دارد و آثار این تحریم‌ها در برخی از امور مخرب بوده است.

وی تاکید کرد: با این حال و به اعتقاد بنده تنها بخشی از مشکلات معیشتی فعلی مربوط به تحریم‌ها است و مابقی مربوط به سوءمدیریت و خود تحریمی است.

عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ناکارآمدی مسئولین و اصراف و هدر رفت منابع از جمله مواردی است که شرایط معیشتی را برای مردم سخت کرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر ظرفیت‌های بی شماری در بخش معادن کشور وجود دارد که مغفول واقع شده است.

وی تاکید کرد: همچنین خام فروشی از جمله اولویت‌های دولت است این در حالی ا ست که اگر منابع ما فرآوری شود، ارزش افزوده زیادی پیدا خواهد کرد.

این نماینده مجلس گفت:به عنوان مثال در مقوله‌ای چون کنترل بازار بیشتر سوء مدیریت‌ها نقش داشته تا تحریم‌ها چرا که ما با رها شدگی بازار مواجه هستیم بنابراین علت برخی مشکلات را نباید تحریم‌ها بدانیم و خود تحریمی‌ها هم در این بین نقش داشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید این مسئله در جامعه شکل بگیرد که زندگی مردم با مسئولین یکی است که البته این نگاه وجود ندارد بنابر این باید به سمتی حرکت کنیم که همه پای کار بیایند.

کد خبر: ۴۲٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha