۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
 افتتاح مرکز نوآوری و توسعه تعاونی در زنجان
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان خبر داد:

افتتاح مرکز نوآوری و توسعه تعاونی در زنجان

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان بر لزوم توسعه تعاونی های دانش بنیان و نوآور در استان تاکید کرد و گفت: مرکز نوآوری و توسعه تعاونی در استان طی ماه‌های آینده و به زودی افتتاح می شود.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار،از راه اندازی سامانه جامع هوشمند بخش تعاون در زنجان خبر دادو گفت: در این سامانه تمام اعضای شرکت‌های تعاونی مستقیم براین سامانه وارد شده و می توانند برعملکرد هیئت مدیره نظارت کنند.

وی اظهار کرد: این سامانه بستر مناسبی است تا مردم به این سامانه دسترسی پیدا کرده و در شرکت‌های تعاونی سرمایه گذاری کنند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان بر لزوم توسعه تعاونی های دانش بنیان و نوآور در استان تاکید کرد و گفت: مرکز نوآوری و توسعه تعاونی در استان طی ماه‌های آینده و  به زودی افتتاح می شود.

یوسفی با بیان اینکه این مرکز نوآور به عنوان یک «وی آی پی » بخش تعاون عمل خواهد کرد، تاکید کرد:  میز خدمت مربوط به بانک توسعه تعاون ، صندوق ضمانت تعاون، تامین اجتماعی و پیشخوان دولت در این مراکز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای شرکت های تعاونی در زنجان از طرف دولت چهار خط اعتباری در نظر گرفته شده اسـت، گفت: دراین میان خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومان برای شرکت های دانش بنیان با کارمزد هشت تا ۱۲ درصد و سه خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تعاونی های توسعه عمران، بانوان و جوانان و توسعه بازار درنظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان، تصریح کرد: طی سالجاری با پرداخت تسهیلات فعالیت تعاونی ها در استان تسهیل می شود.

کد خبر: ۴۲٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha