۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
کمک به تقویت بخش خصوصی با تسهیل امور سرمایه‌گذاری 
استاندار هرمزگان تاکید کرد؛

کمک به تقویت بخش خصوصی با تسهیل امور سرمایه‌گذاری 

بندرعباس- استاندار هرمزگان، نقش مردم، بخش خصوصی و خیران را در مسیر ارائه خدمات بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: باید با تسهیل امور سرمایه‌گذاری به تقویت بخش خصوصی کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون همتی دیشب در آیین افتتاح درمانگاه سلامت ایرانیان در شهر تازیان که با حضور مردم این شهر و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، هدف اصلی از شرکت در این مراسم را تکریم و تمجید از فعالان بخش خصوصی دانست و عنوان کرد: وظیفه دولت تسهیل امر سرمایه گذاری بخش خصوصی است و همه دستگاه‌های اجرایی باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیازهای جامعه روز به روز و در حوزه های مختلف در حال گسترش است، بخش خصوصی تمایل دارد در بسیاری از موضوعات ورود کند.

استاندار هرمزگان، نقش مردم، بخش خصوصی و خیران را در مسیر ارائه خدمات بسیار ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت: بنده به عنوان استاندار هرمزگان تا زمانی که در این جایگاه هستم، حامی بخش خصوصی خواهم بود و موانع را از سر راه سرمایه گذاران با ابزار قانونی و تعامل بین بخشی، برخواهم داشت.

همتی با بیان اینکه بخش خصوصی در جنگ اقتصادی می تواند به عنوان بازوی محرکه اقتصاد نقش ویژه‌ای داشته باشد، تصریح کرد: در چنین شرایطی همگی به کمک هم نیاز داریم و خداوند هم در این مسیر، به‌واسطه اندیشه و نیات خیرخواهانه عزیزان بخش خصوصی، یاری‌گرشان خواهد بود.

گفتنی است، در این مراسم درمانگاه سلامت ایرانیان به مساحت ۶۶۰ مترمربع شامل مطب پزشک عمومی، دندانپزشکی، بخش بستری، مامایی، تزریقات و پانسمان افتتاح و با دستور استاندار هرمزگان مقرر شد، داروخانه و آزمایشگاه این مرکز نیز به زودی فعالیت خود را آغاز کند.

با شروع فعالیت این مرکز درمانی که عملیات اجرایی آن از دی‌ماه سال ۹۷ آغاز و با سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است، برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده و جمعیت ۲۳ هزار نفری تازیان، ایسین، کشار و شهرک علوی از خدمات آن بهره مند می شوند.

کد خبر: ۴۲٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha