۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
 زنجان هزار و ۲۰۷ تعاونی فعال دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

زنجان هزار و ۲۰۷ تعاونی فعال دارد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از وجود چهار هزار و ۵۰۰ تعاونی ثبت شده در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۲۰۷ تعاونی در استان فعال است. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود چهار هزار و ۵۰۰ تعاونی ثبت شده در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۲۰۷ تعاونی در استان فعال است. 

وی اظهار کرد: آمار این تعداد تعاونی بر اساس آخرین پایش انجام شده است و در سالجاری هم بازرسی از فعالیت تعاونی ها در استان تشدید می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه تعاونی های فعال استان زنجان در ۲۲ گرایش هستند، گفت: تا پایان سالجاری بیش از ۸۱۵ تعاونی غیر فعال در استان زنجان منحل خواهد شد و تعاونی مسکن هم در استان فعالیت خوبی دارد. 

یوسفی با بیان اینکه در سال جهش تولید چند تعاونی در استان زنجان ایجاد می شود، گفت: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار بسزایی دارند و به کاهش فقر در جامعه بسیار کمک می کنند. 

وی بر لزوم ساماندهی تعاونی ها در استان زنجان تاکید کرد و یادآور شد: بیشتر تعاونی ها در استان خانوادگی هستند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،فعالیت تعاونی های مسکن در استان  زنجان را بسیار مطلوب اعلام کرد و افزود: تعاونی مسکن گلشهر کاظمیه با ۸۰۰ هکتار بزرگترین شهرک در استان است. 

کد خبر: ۴۲٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha