۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
ایجاد مسیرهای جدید دسترسی به فرودگاه تبریز ضروری است
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی:

ایجاد مسیرهای جدید دسترسی به فرودگاه تبریز ضروری است

تبریز- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به بروز گره‌ها و مشکلات ترافیکی از میدان آذربایجان تا ورودی فرودگاه در برخی روزهای هفته، ایجاد مسیرهای ورودی و خروجی جدید به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های آذربایجان شرقی، رامین آذری، در جلسه‌ کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی تبریز افزود: در روزهای تعطیل به ویژه جمعه، ترافیک مقابل پایگاه هوایی و مسیر فرودگاه شهید مدنی تبریز دوچندان می شود، در نتیجه برخی از مسافران که ترافیک را پیش بینی نمی کنند، از پرواز خود جا می‌مانند.

وی اظهار داشت: عمده مشکل بروز ترافیک در این محدوده را خودروهای ورودی از اتوبان پاسداران به میدان آذربایجان ایجاد می کنند؛  بنابراین اتخاذ تدابیر لازم برای رفع این مشکل و جلب رضایت شهروندان و مسافران ضروری است.

آذری، وجود پارک ها و تفرجگاه‌ها در اطراف فرودگاه تبریز را از دیگر عوامل بروز ترافیک به ویژه در فصول بهار و تابستان در این محدوده اعلام کرد و ادامه داد: به علت عدم رعایت قوانین ترافیکی از سوی برخی از شهروندان گره های ترافیکی در این محدوده ایجاد می شود.

کد خبر: ۴۲٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha