۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
۱۴۶ مدرسه روستایی زنجان به شبکه اطلاعات ملی متصل خواهند شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان:

۱۴۶ مدرسه روستایی زنجان به شبکه اطلاعات ملی متصل خواهند شد

زنجان- سرائی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: طی مدت یک ماه آینده ۱۴۶ مدرسه روستایی استان زنجان به شبکه اطلاعات ملی متصل خواهند شد. 

حامد سرائی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از وزارت ارتباطات و اطلاعات هزینه ترافیک استفاده از برنامه شاد برای معلمان و دانش آموزان رایگان در نظر گرفته شده است، گفت: دسترسی رایگان به ازای شماره هایی است که در سامانه شاد در نظر گرفته شده است. 

وی اظهار کرد: در حال حال حاضر تمام مدارس شهری استان زنجان به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند و تعداد ۶۷۴ مدرسه روستایی هم به این شبکه متصل شدند. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان، گفت: دسترسی این تعداد مدرسه روستایی پرسرعت دو مگا بیت در ثانیه در نظر گرفته است. 

سرائی با بیان اینکه توسعه عدالت ارتباطی در سطح مدارس شهری و روستایی  مورد تاکید است، ابراز داشت: تا الان ۶۲ درصد مدارس روستایی استان زنجان از دسترسی پر سرعت به شبکه ملی اطلاعات بهره مند هستند. 

وی گفت: طی مدت یک ماه آینده ۱۴۶ مدرسه روستایی استان زنجان به شبکه اطلاعات ملی متصل خواهند شد. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان، تعداد مشترکان پهن باند اینترنت روستایی را بیش از دو هزار ۳۵۹ مشترک اعلام کرد و گفت: ایجاد زیرساخت برای دولت الکترونیک برعهده وزارت ارتباطات و اطلاعات است که در این زمینه اقدامات خوبی در استان اجرا خواهد شد. 

کد خبر: ۴۲٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha