۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
عملیات اجرایی کنار گذر غربی همدان ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
فرماندار همدان:

عملیات اجرایی کنار گذر غربی همدان ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

همدان - فرماندار شهرستان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی عملیات اجرایی پروژه کنار گذر غربی همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان؛حسین افشاری در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه کنار گذر غربی همدان گفت: از جمله مزایای احداث کنارگذر کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، کاهش آلودگی‌های صوتی، مزایای زیست محیطی، کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری، کاهش تصادفات، کاهش طول مسیر، آرامش خاطر در هنگام سفر و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی و مشکلات ناشی از عبور خودروهای سنگین در داخل شهر همدان است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدی این پروژه تاکید کرد: اگر این مسیر در فاز اول تا محل برخورد به جاده بیجار زیر بار ترافیک برود تکمیل طرح نیز با تأمین اعتبار مورد نیاز و همراهی مطلوب‌تر تسهیل خواهد شد.

مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان همدان نیز گفت: عملیات اجرایی این طرح به طول ۲۷ کیلومتر و عرض ۱۲ متر از سال ۹۵ با منابع اعتباری ملی آغاز شده و تاکنون ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سید محمود زمانی افزود: هم اکنون ۱۹ کیلومتر از کنارگذر آسفالت شده و علاوه بر تقاطع‌های غیر همسطح مورد نیاز در مسیر کنار گذر هشت کیلومتر نیز با عدم تأمین اعتبارات مورد نیاز مشکل تملک داریم.

کد خبر: ۴۲٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha