۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
افزایش ۱۳ درصدی تولید تایر سواری در کشور
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر خبر داد

افزایش ۱۳ درصدی تولید تایر سواری در کشور

تنها، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران از افزایش ۱۳ درصدی تولید تایر سواری طی پنج ماه سال جاری در کشور خبر داد.

به گزارش بازار، مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران افزود: طی بازه زمانی پنج ماهه سال جاری افزون بر هشت میلیون و ۷۰۰ هزار حلقه لاستیک سواری در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی همچنین اظهارداشت: سال گذشته در همین مدت زمانی شش میلیون و ۹۰۰ هزار حلقه لاستیک در کشور تولید شده بود.

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: وظیفه تولید کننده تولید به اندازه کافی و با کیفیت است که خوشبختانه تایرسازان به شدت در حال کار و تولید هستند.

وی افزود: همچنین تولید کنندگان تایر نباید گرانفروشی کنند که نمی کنند.

تنها اظهارداشت: اطلاعاتی در انجمن صنفی صنعت تایر ایران وجود ندارد مبنی بر اینکه از اعضای این صنف کسی گرانفروشی کرده باشد.

وی ادامه داد: مشکلاتی با سامانه جامع تجارت و سامانه ۱۳۵ داشته ایم این مشکلات را بارها هم در جلسات حضوری و هم بصورت مکتوب منعکس کرده ایم.

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: اگر این موارد برطرف شود دیگر مشکلی در بحث ثبت اطلاعات تایر های سواری و وانتی در سامانه جامع تجارت نخواهیم داشت.

وی افزود: مشکلاتی داشتیم برای اینکه این مشکلات بیرون بزند و بصورت مشترک حل شود طبق توافق صورت گرفته قرار بر این شد ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت در اردیبهشت، شهریور و همینطور دو تا سه مرتبه در مهر ماه سال جاری انجام شود تا تمامی اشکلات برطرف و از آبان ماه ثبت اطلاعات تایرهای سواری و وانتی بصورت روزانه صورت گیرد.

تنها اظهارداشت: تایر های رادیال چه وانتی چه سنگین، تایرهای بایاس و تمامی تایرهای سنگین مدت هاست در سامانه جامع تجارت ثبت می شود.

وی ادامه داد: تایر به همه نمایندگان فروش اختصاص می دهیم مگر اینکه مرتکب تخلف شده باشند بنابراین در صورت تخلف تنها کاری که می توانیم انجام دهیم قطع ارتباط نمایندگی است.

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران یادآورشد: امکان دارد نماینده ای بدهی به سیستم داشته باشد در این صورت هم تایر به آنها داده نمی شود.

کد خبر: ۴۲٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha