۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر شاهرود تنها مرکز فعال در کشور است
معاون جهاد کشاورزی سمنان:

ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر شاهرود تنها مرکز فعال در کشور است

سمنان- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر طرود شاهرود به‌عنوان‌ تنها مرکز فعال در کشور است، گفت: واگذاری ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر به بخش خصوصی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی شاه‌حسینی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه واگذاری ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر شاهرود به بخش خصوصی در دستور کار است، اظهار داشت: ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر طرود شاهرود به‌عنوان‌ تنها مرکز فعال در کشور است که ‌پشتیبانی، حفظ و حراست ‌منابع ژنی و اصلاح نژاد شتر را بر عهده‌ دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری مزایده برای افراد یا شرکت‌های تعاونی و کشاورزی بخش غیردولتی در دستور کار است، اظهار کرد: زمان مزایده از طریق وب‌سایت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اعلام عمومی می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه برآورد ارزش اموال منقول و غیرمنقول توسط کارشناس رسمی دادگستری در دستور کار است، افزود: ۱۵ هزار نفر شتر در این استان وجود دارد.

شاه‌حسینی با تأکید بر اینکه سمنان رتبه پنجم کشوری در جمعیت شتر را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: ۴۰۰ نفر بهره‌بردار در این استان در حوزه پرورش شتر فعالیت می‌کنند.

کد خبر: ۴۲٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha