۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
۸۳ واحد صنعتی در فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت شد
کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان:

۸۳ واحد صنعتی در فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت شد

سمنان- کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان گفت: با هدف ارتقای ظرفیت های استفاده از شرکت های دانش بنیان و فناور تا کنون با تلاش های صورت گرفته ۸۳ واحد صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، زهره ولی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شهرک های صنعتی استان سمنان ضمن بیان اینکه ۸۳ واحد صنعتی در فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت شد، تاکید داشت:  ۱۴۳ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور درسایت http://semnan.techmart.ir به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه  ۲۷۴ کاربر در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: صاحبان واحدهای فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات در سامانه ثبت‌نام کنند.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان با اشاره به فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی، تصریح کرد: سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

ولی با بیان اینکه سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند، تاکید کرد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است.

وی افزود: تاکنون، کارگزاری فن بازار منطقه‌ای استان سمنان بیش از ۱۰۰ مورد نیاز فناورانه واحدهای صنعتی را شناسایی و ۲۰۰ مورد قرارداد بازاریابی و فروش را منعقد کرد.

کد خبر: ۴۲٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha