۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تمرکز پنجمین نمایشگاه صنعت یزد بر نیازمندی‌ها و نهضت ساخت داخل
رئیس صمت یزد مطرح کرد

تمرکز پنجمین نمایشگاه صنعت یزد بر نیازمندی‌ها و نهضت ساخت داخل

یزد- علمداریزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از برنامه‌ریزی ۳۰ نمایشگاه در حوزه صنعت، معدن، ماشین‌آلات با تأکید بر نیازمندی‌ها و نهضت ساخت داخل خبر داد.

محمدرضا علمداریزدی در حاشیه برگزاری نمایشگاه نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته در گفت‌و گو با خبرنگار بازار گفت: ۸۰ شرکت در حوزه توانمندی‌ها و ۶۰ شرکت در زمینه نیازمندی‌ها در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد ۳۰ شرکت معدنی، ۳۰ شرکت صنعتی و مابقی صنایع وابسته هستند.

رئیس سازمان صمت یزد بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی صدور مجوز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است و تاکنون ۳۰ نمایشگاه در حوزه این سازمان برنامه‌ریزی شده است.

وی در مورد زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها بیان کرد: نمایشگاه ها با تصویب در ستاد توسعه صادرات استان یزد و طبق تقویم اجرایی تا پایان سال برگزار می‌شود.

علمدار یزدی افزود: این نمایشگاه، اولین نمایشگاه در زمان بعد از شیوع ویروس کرونا است که با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار شده است.

وی در خصوص اهمیت و لزوم برگزاری نمایشگاه‌های از این دست، گفت: نمایشگاه صنعت به علت صنعتی بودن استان یزد از اهمیت خاصی برخوردار است و یکی از راه‌های مهم برای شناخت نیازمندی‌ها وجود این نمایشگاه‌ها است.

به گفته علمدار یکی دیگر از راه‌ها لیست اقلام وارداتی از سوی گمرک است که شرکت‌های دانش بنیان می توانند از این طریق برای تولید قطعات و نیازمندی های خود اقدام کنند.

گفتنی است، پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی‌ها و نهضت ساخت داخل به مدت چهار روز از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد در حال برگزاری است.

کد خبر: ۴۲٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha