۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
۱۸شهرک صنعتی استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند
سرپرست شرکت گاز استان سمنان:

۱۸شهرک صنعتی استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند

سمنان- اعوانی سرپرست شرکت گاز استان سمنان با اشاره به زیرساخت های ویژه در حوزه تامین گاز برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری گفت: در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده که برای مثال می توان گفت ۱۸ شهرک صنعتی واقع در استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

علیرضا اعوانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه شرکت گاز در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید و برای ایجاد رغبت بین تولید کنندگان از هر تلاشی فروگذار نخواهد کرد، بیان داشت: در راستای حمایت از تولید هم اکنون ۱۸شهرک صنعتی استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه سه‌هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: شرکت گاز نهایت همکاری با واحد های تولیدی به خصوص واحد های دارای موانع و مشکلات تولید را دارد.

سرپرست شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شهرهای استان گاز دارند، بیان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار مشترک گاز در سطح استان سمنان وجود دارد.

اعوانی ابراز داشت: ۱۱ طرح گازرسانی به روستاها و واحدهای تولیدی و کشاورزی استان سمنان با ۲۶۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت سال جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه ضریب برخورداری روستاهای استان از نعمت گاز ۹۱ درصد است، افزود: شرایط برای تولید در روستاهای استان نیز فراهم است.

کد خبر: ۴۱٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha