۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
سرمایه‌گذاری صنعتی در استان بوشهر ۶۱ درصد افزایش یافت
معاون سازمان صمت بوشهر:

سرمایه‌گذاری صنعتی در استان بوشهر ۶۱ درصد افزایش یافت

بوشهر- بحرینی، معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تعداد طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعتی در استان بوشهر ۶۱ درصد افزایش یافت.

حسن بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای رونق تولید در استان بوشهر تلاش های گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌ها و برنامه‌های متعددی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به صدور ۲۱ پروانه بهره برداری صنعتی در استان بوشهر طی پنج ماه نخست سال خاطرنشان کرد: دو هزار و ۸۶ میلیارد ریال در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش ۶۱ درصدی تعداد طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعتی در استان خبر داد و افزود: افزایش میزان اشتغال این طرح‌ها نیز ۲۷ درصد بوده است.

وی به برخی از طرح‌ها از جمله ایجاد نمایشگاه دائمی ساخت داخل در استان با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و ادامه داد: احیا، بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد با جدیت دنبال می‌شود.

بحرینی با اشاره به پیگیری مستمر به منظور تامین نیازهای مواد اولیه صنایع استان بوشهر افزود: تسهیلات لازم برای خرید ماشین آلات مربوطه نیز به تولید کنندگان ارائه می‌شود.

وی به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان به صورت مستمر اشاره کرد و افزود: تلاش شده تا از واردات کالاهایی که تولید مشابه داخلی دارند، جلوگیری شود.

کد خبر: ۴۱٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha